
İşTcell ve Google, KOBİ'lere e-posta sahibi olmaları için İştePosta servisini başlattı.İşTcell ve Google işbirliğiyle sunulan İştePosta servisi sayesinde küçük ve orta ölçekli işletmeler; tek bir yerden ve ücretsiz olarak, kendi şirket isimlerinden oluşan bir web sitesi adresi ve çalışanları için şirket adı uzantılı e-posta sahibi olacak. Servisten 2008 yılı içerisinde yararlanacak tüm İşTcell’li işletmeler, aldıkları bir adet alan adını 2 yıl boyunca ücretsiz olarak kullanabilecek.
80 YTL değerinde AdSense hediye
Google arama motorunda kullanılmak üzere 80 YTL’lik reklam kuponu ve bir ay boyunca cep telefonlarından e-postalarına 50 MB’lık erişim de ücretsiz sağlanacak. İşTcell’li işletmeler ayrıca internet üstünden anında yazılı veya sesli iletişim imkanı sağlayan Google Talk (GTalk), iş takibini sağlayacak Google Takvim, ofis uygulamalarının şirket içinde web üstünden kullanılmasına imkan veren Google Dokümanlar’ı içeren Google Apps uygulamalarından da faydalanabilecek.
İşTcell’in yeni hizmetini anlatmak üzere toplantıda bir sunum yapan Turkcell Kurumsal Müşteriler Yönetiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Emre Sayın, “Türkiye’de yaklaşık 2 milyon küçük ve orta ölçekli işletmenin sadece 400 bini internet sitesine sahip. Pek çoğunun e-posta adresi bile bulunmuyor, olanların adresleri de kartvizitlerine yazabilecekleri kurumsal bir e-posta adresi içermiyor. Biz İşTcell çatısı altında müşterilerimizin verimliliklerini artırmalarına, işlerini geliştirmelerine yardımcı olurken, onları desteklediğimiz alanları geliştirerek kurumsallaşmalarına da destek vermek istiyoruz.” dedi.
Emre Sayın, kısa bir süre içinde İştePosta platformunun, kolay web sitesi tasarımı, web sitelerini barındırma gibi temel internet hizmetlerini de vereceğini açıkladı.
Google’ın KOBİ’lere desteği sürecek
Google Türkiye Pazarlama Direktörü Mustafa İçil konuşmasında “İşTcell ile yaptığımız bu işbirliği anlaşmasından büyük mutluluk duyuyoruz. Google olarak Türk ekonomisinin önemli oyuncularından olan KOBİ'lere online dünyanın kapılarını açma ve internet ortamını etkin kullanma fırsatları sunan hizmetler geliştirmek öncelikli hedeflerimizden biri. İşTcell ile gerçekleştirdiğimiz bu işbirliği sayesinde KOBİ'lere, dış dünyaya açılma, işlerini büyütme ve kurumsallaşma imkanını sunuyor olmaktan büyük heyecan duyuyoruz.” dedi.
80 YTL’ye ne kadar reklam yapılır?
Mustafa İçli sorulan bir soru üzerine 80 YTL’lik reklam olanağına bir açıklık getirdi: “Google üzerinde kelime tabanlı aramalarda beliren reklamların bir fiyat listesi bulunmuyor. Google popülariteye göre fiyatları kendisi belirliyor. Eğer aynı arama kriteri için çok sayıda şirket reklam vermek istiyorsa, bu açık arttırma benzeri bir yöntemle belirleniyor.”
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder